Infriar nyårslöften

image151Godmorgon, idag blir det nog ingen förmiddagslångpromenad, det ryser i mig när jag tittar ut. Men jag måste ändå gå och köpa hermesetas suketter och fishermans friend men det är bara en liten bit bort. Men jag hoppas lite på att kunna lura mig själv genom att bara ta mig ut och sedan av bara farten gå på en lite längre prommis. Egentligen är idag en dag för inomhusträning, jajjemensan idag är nog dagen som jag tar mig iväg och infriar ett av mina nyårslöften.

Idag är alltså tanken att jag ska dra iväg och börja träna. Bara det inte slutar som förra gången. Jag gruvar mig lite, jag känner mig tung och inte alls smidig och stark som jag var på den gamla goda tiden. Men hur coolt vore det inte att kunna göra som Katie Richardson på bilden!

Gymnasik och dans har väldigt höga procent anorexia- och bulimioffer (jämfört med andra sporter). Kommer upp en liten berättelse som min tränare berättade för mig (länge sedan iof) senare idag.

Kommentarer:
Postat av: sandra

Det kommer gå bra med träningen tjejen! Jag tror på dig =) Lycka till

Postat av: Elia

Thanx bejb. Rapportering kommer senare ;)

2008-01-15 @ 15:40:45
URL: http://elia.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits