Förstört hela min dag

Det är nu jag ska komma hem och berätta hur nöjd jag är över att jag gick och tränade, men det vore inte sant. Jag hittade inte stället! Efter all bekymran över att jag inte kommer att kunna några kombinationer och att jag kommer att vara sämst av alla så hittar jag inte det jäkla skitstället, jag letade överallt och frågade folk men tillslut blev jag så arg och tvär och struntade i allt och gick och handlade ist. Hela vägen till affären så gick jag och grät inombords för att jag är så jävla dålig, ful, tjock, att jag inte orkar med skolan, att jag hade sex med någon jag inte känner, att min mage ser ut som en boll, att jag aldrig kan lära mig spara, ja åt allt i mitt liv. Sen gick jag omkring och var arg i affären och jag som älskar att handla mat, folk ringde och jag var otrevlig.. ja hela träningsgrejen har förstört hela min dag.

Jag kommer aldrig att kunna samla mod att åka och träna någonstans, för jag kommer att vara sämst och det går inte.. jag vågar inte. Jag vet inte ens hur man gör när man tränar. Hur ser det ut när man tränar typ body pump, bas, pilates och sådan skit, kan alla allt, kör de stegkombinationer, är det svårt, jobbigt, jag vet ingenting!


Kommentarer:
Postat av: Sandra

haha.. man ser hypertöntig ut nrä man träna, vad man än tränar.. Alla gör det, och inte många bryr sig.. men det är ganska kul faktist. Tycker du borde pröva. Det är inte så läskigt. ingen kan allt på en gång,

Postat av: Elia

Sandra, du är en liten pärla, säger alltid så gulliga saker. Jag måste vänta några dagar och samla mod att våga gå dit igen.. lovar att försöka!

2007-10-29 @ 22:50:18
URL: http://elia.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits