Mina nyårslöften

Det har hänt en hel del mentalt medan jag har varit i frosstaden, funderingar på vad som är viktigt och vad jag vill. I och med mina nya tankar så har jag en lång lista med nyårslöften, jag som "bara" brukar lova att bli en smalare ana.

- Bli bättre på att höra av mig till folk
- Åka hem till frosstaden oftare, ta hand om mina nära och umgås med de jag älskar
- Rycka upp mig (-07 var ett tungt år)
- Träna och gå ner i vikt (nähää?)
- Göra mer roliga saker, resa, leka, flirta, tacka ja, våga
- Vara mer kreativ, måla, pyssla..
- Göra saker som jag mår bra av, allt ifrån att säga upp destruktiva förhållanden till att vardagslyxa med att sola
- Ha ett roligare -08, som -05 då jag flyttade till Sthlm (då jag började blogga), verkligen inte som detta jäkla -07!

Kommentarer:
Postat av: Louise S.A

Vilka bra mål du har, Hoppas du lyckas bra med dem!

Ha de så bra!
Kram Louise


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits