Anorexiresa till Barcelona

image144Jag har länge velat sticka iväg till en storstad som exempelvis Barcelona. Barcelona är nog rätt grymt ställe, bra shopping, soligt, varmt (tja inte just nu då) och mycket kultur. Pablo Picassomuseet ligger i Barcelona om jag inte misstar mig. Och idag, av alla dagar, så säger snyggkillen på jobbet att jag borde åka dit (jag och han har typ hängt hela helgen på jobbet och pratat rätt mycket). Jo, jag glömde förresten berätta att han blev framröstad som snyggaste killen på jobbet, men det tyckte inte jag, jag tycker nog att facebookflirten är hetare.

Åter till Barcelona. Frågan är bara vem i hellskotta jag ska åka dit med. För vem jag än kan tänka mig skulle vilja följa med så är det människor som äter. Folk som vill sitta på fik. Folk som vill äta sig genom Spanien. Folk som vill smaka på medelhavsmaten. Jag vill juh åka med någon som vill promenera sig genom Barcelonas gator. Någon som, precis som jag, vill slinka in och ta en take away coffee. Någon som vill se Picassos verk, hänga på playan och samtidigt festa nätterna igenom. En riktig pro-ana-resa till Barcelona. Någon som vill hänka med?

Kommentarer:
Postat av: Tell me

Jag följer med till Barcelona :) Shoppa, ligga på stranden, dricka vin och utan att man måste äta massa mat och skit. Låter helt underbart, när sticker vi ;)

2008-01-14 @ 11:33:21
Postat av: Elia

Najs, jag är lätt på :) När som helst funkar för mig ;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits