Sluta med killar, godis och tårar

Jag är faktiskt trött fastän jag har sovit halva dagen. Jag ska nog bädda sängen med nya sängkläder, ett led i mitt nya, friska, normala och KBT-inspererade liv. För nya sängkläder måste vara som balsam för själen. Sedan ska jag tvätta bort mitt smink, borsta tänderna och krypa ner och läsa min nya "Topp Hälsa". Imorgon kommer dessutom min mamma, min lilla älskade mamma, jag ska inte gråta. Jag vill bara kramas.

Ikväll har jag pratat med en kille från jobbet på nätet, han är riktigt het och vi flirtade förut när vi jobbade samma tider. Det jag tycket mest om med honom är att han är lite egen, har svårt att släppa in någon och väljer sin egen väg.. han är fin. I somras sa han någon gång hur fin han tyckte att jag var och det framgick att han tyckte om mig (han tycker inte om många) och skojade med mig och ville veta saker om mig. Vi har inte setts på jättelänge.. han är het. Men jag ska sluta med killar, godis och tårar.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits