Jag- snyggast på jobbet?

Jag är typ hög. Hög på bekräftelse och lite glädje. Idag var jobbet bara roligt, det var länge sedan jag skrattade och fånade mig så mycket som idag. Idag pratade vi vidare om när fina tjejer kommer in i butiken och alla killar goes banana. Jag tyckte att killarna hade dålig smak och de kunde inte förstå att jag inte tyckte som dem. Jag trivs med de där killarna, även om jag önskar att det var fler tjejer på min avdelning.

image142Vi har en kille på jobbet (inte han jag
flirtade med på facebook, för han har typ skaffat flickvän) utan en annan kille som ser riktigt bra ut. På en jobbfest (som jag tackade nej till) så hade någon frågat honom om vem han tyckte var snyggast och han hade tydligen sagt mig. Älskar när folk berättar sådant för mig, ger mig bekräftelse som jag så beroende av. Gullig och trevlig är han också :) Fast jag ser mig själv inte som snygg, mer.. söt, typ.

Jag har förut berättat om att jag började svettas mer när jag började med ephedrapiller och att det har hållt i sig även om jag inte äter de nu. Visst, det är inte lika mycket, men jag som aldrig har svettats speciellt mycket tycker att det är jättejobbigt. Iaf så är det allra värst på jobbet. Jag känner mig alltid så jäkla äcklig och svettig under armarna. Fy fan.

Absolut torr kliar bara! Någon som vet någonting annat?

Kommentarer:
Postat av: z

haha, kommenterar din blogg mycket. men jaja. ett torrt deostick funkar väl? typ --> http://i.ivillage.com/BS/products_shopping/antipers/BS_Dove_366.jpg

Postat av: Anonym

Testa Bats creme finns på apoteket.

2008-01-13 @ 20:34:33
Postat av: Elia

z- det är grymt att du kommenterar mycket, det gillas! Jag gillar inte deostick, men jag har iof aldrig provat heller ;)

anonym- ska kolla upp, thanx

2008-01-13 @ 20:50:08
URL: http://elia.blogg.se/
Postat av: z

problemet är väl att det färgar av sig på kläder. ;( men svettas gör man inte iaf!

2008-01-13 @ 21:27:32
URL: http://zumiii.blogspot.com
Postat av: Elia

Färgar det av sig, jag som avskyr just det med deos. Vi borde uppfinna en perfekt deo som inte färgar av sig, inte ger fläckar på kläder, stoppar allt som har med svett att göra och luktar midsommarregn. Hey, vi kan tom skriva dit "för dig som går på bantningspiller och har hemska hjärtklappningar" :) Storsäljare ;)

2008-01-13 @ 23:46:07
URL: http://elia.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits