Het sommar

Kommer ni ihåg Johan-kanske? Han är med i bilden igen, tillsammans med den nya heta (grym kille), en kompis kompis (som jag hånglade med halva natten, het som fan) och en kille som jag ska träffa imorgon. Jag vet, det är inte bra och jadajada, men nu gör jag såhär för det är kul. Det alla har gemensamt är att de är heta som fan, är riktigt vältränade, fin kropp och jäkligt gulliga. Jag kräks som fan mellan varven, numera hetsar jag sällan, utan det blir snarare att jag tar till kräkandet när jag tycker att jag har ätit för mycket mat. Midsommar var ett helvete matmässigt, sjukt mycket mat och ingen kompensering. Men det är iaf skönt att vara rätt smal igen..

Ni som vill veta vart jag har köpt mina piller, kolla på flashback, för det enda jag har är en email-adress, han/hon har en hemsida har jag för mig. Sov sött små smulor!


Smal smal smal


Kommentarer:
Postat av: Anonym

DU E FAN SJUK.. HUR FAN KAN DU TÄNKA ATT ANOREXI OCH BULIMI E NGT VACKERT.. ASÅÅ BLIR BARA ARG.. GÅ DÖ FANNNN..



DU BORDE SKAFFA ETT LIV ISTÄLLET FÖR SÅNA DUMHETER...

2009-06-25 @ 04:06:24
Postat av: Elia

Haha, :) Men ge hit ett liv då!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits