Det blev hett sex ändå ;)

God morgon, eller vad det nu är. Undrar ni vart jag har varit så länge ;) Nu ska ni få veta. Igår så åkte jag hem till Johan-kanske, vi pratade och tittade lite på tv. Sedan blev det som jag trodde, vi hade porrigt sex och det var faktiskt riktigt bra. Väldigt likt det jag hade tänkt mig och jag behövde verkligen få ha bra sex.

Idag är jag trött, åkte direkt till skolan från Johan-kanske och nu är skoldagen slut. Idag har jag massa planer, träna, sola, handla, tvätta, hämta saker, maila och ringa människor som jag inte hört av mig till. Och, såklart, uppdatera bloggen bra hela dagen!

Igår så fick jag nog i mig 1000 kcal, åt smalmacka (250) ris och lax (400), VK (100) och sedan på kvällen åt jag en drickyoghurt (ca 200) och tre geisha!


Kommentarer:
Postat av: anonym

vad är VK?

2009-01-28 @ 06:16:06
Postat av: Elia

En skön förkortning på Varma Koppen ;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits