Söndagsångest på en torsdag

Jag har typ söndagsångest idag, som om jag vore bakis och vaknar upp med känslan att jag gjort något dumt. Jag messar lite med folk, (killar) om vad vi ska hitta på till helgen, jag vill bara dricka och gå ut och dansa  natten lång.

Ni vet,
tjejen i skolan och jag satt och pratade idag. Hon skulle äta lunch, jag åt en måltid på 400 kcal (okej nästan allt fick jag i mig) och hon skulle vara nyttig och åt en stor nutrilettbar + lite mer som faktiskt nästan kommer upp till 400kcal, vet ni vad hon gör sedan. Äter en gigantiskt kladdkakebit. Under tiden så pratar vi om hur mycket kalorier saker och ting innehåller och jag säger åt henne att det inte är bra att exprimentera med maten. Jag- jag Elia säger det!

Vet ni hur länge sedan jag hetsade, jag är faktiskt grymt stolt över mig själv, fast just nu känner jag mig väldigt svag. Chokladkaka och chokladglass- kom hit!

Kommentarer:
Postat av: Dominia

Elia :D vad är det du pluggar? PUSS!

p.s. om du inte vill skriva ut det här så maila! =)

Postat av: Elia

Men bejb, det kan jag inte säga :( Det är iaf mycket matte och teknik

2009-01-29 @ 22:42:56
URL: http://elia.blogg.se/
Postat av: domi

ja ok :) men hur funkar det med plugg+ätstörning? går det? orkar man liksom? PUSS :)

2009-01-31 @ 00:31:20
URL: http://dominikas.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits