Så blir du av med en kille på x minuter

Jag blir verkligen jätteglad av kommentarerna som jag får (hey, vem blir inte det i denna bloggvärld, men skitsamma, jag blir typ.. gladast?). Idag när jag berättade om O-baren/ gråtkillen/ juristen/ stalkern och bad om råd för att bli av med killen så fick jag detta meddelande:

"Det finns en massa sätt, en del lite "roligare". Bestäm möte någonstans, göm dig i närheten (men låt honom inte se dig), ta kort på honom när han väntar (och gärna tid också) och när han ringer dig gång på gång när du inte dyker upp. Sedan lägger du upp korten här på bloggen. Garanterat uppskattat :)"

Ja, lite kittlar det i min lilla ret-nerv. Undra hur länge stackarn skulle stå där? Vadslagningen börjar nu ;)

Kommentarer:
Postat av: Tell me

Haha, jag gissar på 23½ minut och att han ringer dig fem gånger under tiden :)

2008-01-15 @ 13:25:54
Postat av: Elia

Haha, han har inte ringt mig idag iaf. Kanska slipper jag undan så här lätt?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits