Den dumme jäveln

Killen är jurist, men han har inte många hästar i hagen.

image147I lördags när
O-baren ringde mig så pratade vi lite om mitt jobb, att jag "tyvärr" skulle jobba så att jag inte kunde gå ut. Sedan skojade han om att han skulle komma förbi mig på jobbet på söndagen och jag sa verkligen ifrån "nej, du får inte komma in", jag var noga med att det skulle framgå att jag menade det seriöst och han lovade att han inte skulle komma. Jag vet inte ens om jag skulle känna igen killen och jag vill verkligen inte att mina kollegor ska se.. honom. Hey, jag vill inte se honom. Sedan på söndag eftermiddag så ringer han mig, jag orkar inte svara och tänker inte mer på det. Nu nyss så ringde han mig igen, och jag orkar, i vanlig ordning, inte prata med honom. Sedan får jag ett mess.


"Jag försökte hälsa på dig igår men hittade dig inte :( Var det inte på blablabla som du jobbade?"


Så jävla dum. Han är fan dummare än tåget, vilken del av "kom inte dit" var det som han inte förstod? Jag är bara glad att han inte hittade mig! Hur ska jag få honom att lämna mig ifred?

Kommentarer:
Postat av: Tell me

Det finns en massa sätt, en del lite "roligare". Bestäm möte någonstans, göm dig i närheten (men låt honom inte se dig), ta kort på honom när han väntar (och gärna tid också) och när han ringer dig gång på gång när du inte dyker upp. Sedan lägger du upp korten här på bloggen. Garanterat uppskattat :)

2008-01-14 @ 22:51:44
Postat av: Elia

Haha, det där åker upp på bloggen med en omröstning ;)

Postat av: Tell me

Vad blir priset då ;)

2008-01-15 @ 13:26:25

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits