Gråtkillen ringde mig , igen.

O-baren (gråtkillen) ringde mig nyss och eftersom jag inte stod och ulkade framför toaletten så svarade jag denna gång. Han ville att vi skulle träffas i veckan, "kanske" sa jag, även om jag har börjat mitt nya roliga liv så vill jag faktiskt inte träffa någon som jag inte är intresserad av bara för att. Han skulle tydligen få besök i veckan, det tog ett tag innan han klämde fram vem som skulle komma, det var någon gammal dejt. Det roligaste var att han knappt fick fram det, som att jag skulle ha någon invändning eller något, jag kunde inte bry mig mindre, "hon ska inte bo hos mig" poängterade han.

Jag känner att jag skulle behöva en ny vän, nu när min Red har flyttat. Jag ska börja hålla utkik efter trevliga tjejkompisar. Varför ska det vara så svårt att hitta bra, roliga, smarta och gulliga tjejkompisar i denna stad? Frosstaden kryllar av dem, men här, jag bor här alla braiga och roliga tjejer! Jag håller öppen audition nästa vecka och jag bjuder på snickers och toalettbesök.

Kommentarer:
Postat av: Anna Lisa Maria

Haha, jag kommer på audition :) Är mia, ger det plus i kanten? ;)

2008-01-13 @ 09:15:34
Postat av: Elia

Är man ana/mia så är man redan kvalificerad och antagen ;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits