Torkade hans tårar iaf

Nyvaken. Ställde mobilen på ljudlös innan jag somnade imorse, nu när jag vaknade hade jag missade samtal och SMS. Idag ska jag vara med S (mitt ex), älskar honom som attan :) . Killen från igår hade också messat, visste att han skulle messa idag, men kanske inte så tidigt. Han vill att vi ska ses i helgen, men jag har planer, okej, mest för att jag inte vill. Han är inte min typ. han är lite jobbig och han var inte så het.. Fast han var ganska speciell, men jag var väl inte så snäll. Han började gråta för att han inte trodde att jag tyckte om honom. "Jag tycker om dig" sa han, vad svarar man på något sånt? Jag svarade väl ingenting, "jag förstår ingenting, du är så svår", sedan rann det tårar och han skämdes. Jag gillar när andra gråter.. usch vad hemsk jag är, men jag torkade hans tårar iaf..

När klockan var kring 4-tiden i natt och han ville sova så låg jag och pratade massa. Men det enda som kretsade i mitt huvud var glass, att få äta och kräkas och jag tänkte på müslin som han hade i köket, müsli och flingor sätter alltid igång frosseri för mig. Stört. Gomorrn.

Kommentarer:
Postat av: S

Det är precis samma för mig med flingor och müsli... Undrar varför det är så? :S

2007-11-23 @ 14:27:41
Postat av: Elia

Helt sjukt, har hört flera andra som också säger samma sak. Älskar müsli och flingor som innehåller torkad frukt eller yoghurtflingor, kanske för att de är så snabba kolhydrater? Många börjar frossa när de äter pasta har jag hört, inte jag, gillar inte pasta speciellt.. men de hör juh till samma kategori.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits