Går Britney på Clenbuterol?

image195

Jag skrev om läkemedlet
Clenbuterol för ett tag sedan. Visst hade jag hört att vissa Hollywood-kändisar ryktades ta det, men rykten är något man bör ta med en nypa salt. Nu menar the skinny website att självaste Britney Spears tar Clenbuterol för att gå ner i vikt. Om det nu är sant så fungerar det riktigt bra. Synd bara att hon som egentligen är så fin, är så skabbig nu. Men hennes tid kommer tillbaka..

Fler rykten säger ändå att förutom Clenbuterol så använder hon sig av Kokain, andra bantningspiller, hårdträning, hetsätning-kräkas och rökning. Något som jag förvånas över är hennes upsvällda ansikte, vad kan det bero på förutom bulimi och kortison?

Själv ska jag beställa lite eph när jag får mina pengar (ja vart de nu är), Clenbuterol verkar helt omöjligt att få tag på.
















Kommentarer:
Postat av: S

Alkohol kanske?

Såg ett program förut om jojobantande kändisar. Så var en vanlig tjej också som skulle prova att följa deras extrema "dieter" i två veckor. Första veckan åt hon ca 5000 kcal om dagen utan att träna. Bara onyttiga feta grejer. Hon gick upp 5 kg och i princip allt satte sig på magen. Andra veckan åt hon max 600 kcal (typ morotsstavar och bär) om dagen kombinerat med hård träning. Då gick hon ned 5,5 kg. Helt sjukt men mycket intressant...

2008-01-31 @ 08:27:24
Postat av: z

orka droger.. om du vill sluta äta så funkar väl amfetamin bra, man får energi också. men att man blir störd i huvudet också är en annan femma. ;o

Postat av: h-a

tror inte du kmr långt med att använda preparat. du får ju absolutinte den kontrollen som man så drastiskt jagar iaf. det är ngt annat som gör det åt dej. förstår du hur jag tänker?

2008-01-31 @ 16:38:37
URL: http://jagoch.blogg.se
Postat av: Elia

S- Ja helt sjukt men intressant, fy vad äcklig man skulle vara efter de första sju dagarna :S

z- ja, fast clenbuterol är klassat som läkemedel och man blir inte "hög". Det ligger närmare ephedra :)
Fast om amfetamin lovade mig guld och gröna skogar så hade jag inte tvekat.

h-a- Njäe inte kontrollen, den ligger helt mentalt, men clenbuterol gör så att man får mer energi :)

2008-01-31 @ 20:25:42
URL: http://elia.blogg.se/
Postat av: AnnaP

har du provat synephrine? :)

2008-02-01 @ 16:58:07
URL: http://myanalife.blogg.se
Postat av: Anonym

Clenbuterol e astma medicin för hästar... Försök få tag i efedrin istället!

2008-03-11 @ 15:23:55
Postat av: Evil

Clenbuterol går att få tag på hos http://www.steroidakuten.org/ dock varierar deras utbud något beroende på hur leveranserna ser ut. Jag har själv precis börjat på en kur och det funkar bra. Ända bieffekten än så länge har varit väldigt vivida drömmar om nätterna. Å andra sidan är det ju kul att drömma. :)

2008-04-18 @ 11:06:40
URL: http://evilhenestal.blogg.se
Postat av: K

Elia när du skriver att Clenbuterol é klassat som läkemedel är du fullt medveten om vad det är för ngt ? Sen personen som inte har ngt namn ovan som skriver "Försök få tag i efedrin istället" Du vet inte vafan du snackar om,clenbuterol är sjukt mkt starkare och bättre än effar,som är skit. Lycka till "kur genierna"

2009-03-05 @ 21:52:03
Postat av: lala

www.medinc.se där har dem Clenbuturol,effedrin,t3,t4,Reductil osv..väldigt lätt att beställa där ifrån.Det är inga mirakel piller,men dem hjälper till en heldel. allt handlar om maten i slutänden..

2009-09-30 @ 01:36:06
Postat av: Jenny

Clenbuterol Direct saljer Clenbuterol. Sjalv tror jag inte att dessa kandisar enbart tranar sig till sina kroppar. Testa se.clenbuteroldirect.com ifall du vill kopa det.



Kram

2010-08-15 @ 18:48:56
URL: http://se.clenbuteroldirect.com/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits