Clenbuterol

image184
Fuck, jag har försovit mig. Skulle upp vid tio och göra mig iordning och dra iväg på stan. Jag ligger fortfarande i sängen, jättehungrig. Jag känner typ ingen träningsvärk alls, lite i nacken och armarna kanske. Är så sugen på att träna någonting mer, idag.. Men jag måste på stan och träffa en kompis. Jag försöker få tag i några bra piller, någon som vet hur man får tag i Clenbuterol? Maila mig! [email protected]

Detta hittade jag om Clenbuterol på Viking (som ligger nere för försäljning just nu):

Clenbuterol är en väldigt vanlig medicin bland både motionärer och elitidrottare. Som ett exempel kan vi ta USAs OStrupp år 2000. Astma är en sjukdom som drabbar ungefär 3-7% av befolkningen och som sällan eller aldrig behandlas med Clenbuterol. På OS 2000 hade 60% av USAs trupp astma och alla av dem hade recept på just Clenbuterol.

Jämförelsemässigt så kan denna medicin närmast jämföras med Efedrin. För atleter är Clenbuterol intressant för att den påverkar temperaturen i kroppen, vilket innebär att brukaren förbrukar mer energi. Detta resulterar i sin tur till en ökad fettförbränning.

Kommentarer:
Postat av: Sandra

hur reagerar du på eph? ja har varit i starten på att köpa dom flera ggr men har hört att vissa mår så sjutk illa av dom o ja mmåste kunna jobba samtidigt.

någon erfarenhet?
kram

Postat av: micki

gå in på www.steroidakuten.com. Där finns clen:)

2009-06-09 @ 10:46:11
Postat av: effe

Om du fått tag på clen så hör av dig till mig är du snäll. Jag är på jakt efter den! Mvh

2010-05-11 @ 00:23:09

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits