"Dumme fan" hör av sig igen

Sovit i tolv timmar i natt, så jäkla skönt och välbehövt. Det är endast när det gäller sömn som jag litar på min kropp. Vaknade av att Sexet ringde och tyckte att jag hade sovit tillräckligt, jag blev sur och tyckte att det kan man inte bestämma åt någon annan, så han erkände att det var för att han så gärna ville prata. Jag tyckte ändå att det var respektlöst.

Härom dagen fick jag det här SMS:et:

Vad händer i helgen?
Jag ska inte besöka dig igen
på jobbet så du behöver inte
vara orolig. Själv ska jag festa...

Vem som messade?
O-baren såklart, vem annars är så jävla dum?

Idag måste jag gå och handla, jag vill ha skinka hemma. Det känns lite bättre idag jämfört med igårkväll, är lite plattare och lite gladare. Gomorn.

Kommentarer:
Postat av: Sandra

Jobbigt att killen från O-baren verkar så efterhängsen, du får försöka pika att du inte vill höra från honom, eller bara sluta svara :p Skönt att du mår bra idag, hoppas din dag blir solig o ljus =)

Postat av: Elia

Ja, det är lite jobbigt. Jag känner juh inte honom alls, men så vill jag inte vara taskig heller. Han är dessutom en sådan som ringer hela tiden. Men nu börjar han väl förstå att jag inte är intresserad.. hoppas jag.

Hoppas du också fick en solig dag, jag gick på en skön långprommis, värt som fan ;) Har du kommit igång med träningen?

2008-01-20 @ 15:31:15
URL: http://elia.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja då kan de va lite jjobbigare, men man tycker väl att han borde fatta om du inte svarar.

Jodå, dagen va solig, men lugn. va faktist o tränade igår morse, riktigt skönt faktist.. och imorgon blir det Funk =)

2008-01-20 @ 16:00:33
URL: http://frokenudd.blogg.se
Postat av: Elia

Ja, men det är svårt när man inte vill vara elak. Fast tänk om an läste här, det hade nog varit värre :)

Gu vad duktig du är! Jag ska på träning imorgon, egentligen vill jag idag också men jag har inga pengar just nu. :( Vad tränar du mer, blir det bara gruppträning eller styrka också?

2008-01-21 @ 11:39:08
URL: http://elia.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits