Nu händer det grejer

image209Nu händer det grejer. Råkade sova bort halva dagen idag, men tillslut så tog jag mig in till stan och det första jag gör är att springa på en klasskompis på H&M. Vi pratade lite, vi har egentligen inte så mycket gemensamt men hon hade färgat håret brunt och det var inte så fint. Sedan ringde det ett okänt nummer, jag svarade och det var en kille som rinde från gymet där jag ska börja träna. Han ville att jag skulle komma in under dagen och signa kontraktet "fråga efter mig" sa han, jag kunde nästan höra att han var het. När jag kom dit så var han hetare än vad jag hade trott. Han var väldigt mycket min typ, het. Han och jag pratade lite (absolut flirt), både om träning och privat. Han frågade vart jag kom ifrån och kallade mig "snygging" och "söt", brukar inte tycka om när folk som jag inte känner säger så.. men när han sa det.. mmm. Var glad som bara den när jag gick därifrån. "Om det är något du undrar över så ring mig" sa han och gav mig sitt visitkort. Sedan sprang jag på A med armbandet och han var med en tjej, hon såg lite svartsjuk ut när han och jag kramades. Ska fråga honom sedan om det är på g mellan dem.

På tal om killar. Ni vet han som jag träffade i lördags, vi har messat lite fram och tillbaka och han frågade mig om min face book. Han hade säkert redan kollat upp mig precis som jag har kollat upp honom ;) Fast jag vet inte om jag vill träffa honom igen faktiskt, han verkar lite.. tråkig.

Men visst är jag sjukt duktig som har fixat träningskort! Jag som är så jävla lat. Igår gick jag på några promenader och nu ska jag snart iväg igen. Nu ska det deffas!

Ledsen över dålig uppdatering och att jag inte har svarat på kommentarer. Såg dessutom att jag har fått en massa mail, ska försöka svara på dem snarast. Varför min uppdatering är så dålig är för att jag känner mig dålig, fet och lat. Försöker ändå så hårt..

Kommentarer:
Postat av: Anonym

din uppdatering är dålig för att du är ute och raggar hela tiden, kanske? ;p

2008-02-27 @ 22:23:30
Postat av: Sandra

Du e så jäkla bäst som har skaffat dig ett gymkort, det är ett steg på vägen, man mår så bra av att träna =) O kanske lite roligare att gå dit när du kan flirta ;)

Postat av: Elia

Haha, så illa är det väl inte ;)

Sandra- Yeh, jag är stolt som fan, fast det var han som ringde och typ tvingade dit mig :) Lätt att det blir roligare när jag har någon att flirta med.. fast det borde juh bli mer än så ;)

2008-02-27 @ 23:47:33
URL: http://elia.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits