Måndagsfylla

image208

Känns som att jag har varit full konstant på sistone. Ikväll (okej igår) så gick jag ut med en killkompis från skolan,
A med armbandet. Vi gick på en krog på söder, drack lite och gick vidare. Jag var egentligen den enda som drack och blev lite full, vi gick vidare och eftersom jag inte hade ätit så mycket så det är nog en anledning till min måndagsfylla. Men det var skoj. Gick på O-baren sedan, där kom det fram en kille som tyckte att jag var "sjukt söt" och ville ha mitt nummer, det fick han inte. Dessutom kom det fram ett par som frågade om jag och min killkompis var på första dejten, vi skrattade lite och sa att det inte riktigt var så, men de tyckte att det var "spänning"  och "magi" mellan oss. Jag funderade ett ögonblick på att hångla upp min killkompis, men kom fram till att det inte skulle leda till något gott, bara till en massa trassel och lät bli.

Jag däckade på min säng vid 2-tiden och vaknade nu 06.30, vad ska jag göra nu då? Idag blir det iaf massor av promenad, lite mat och nya tag. Nu är det nya-tag-måndag! Eh, tisdag..

Kommentarer:
Postat av: -

hejhej.
Har du några tips hur man döljer... du vet?
Och kanske några bra ursäkter för att man låtsas ha ätit?

2008-02-26 @ 17:21:00
Postat av: h-a

du uppdaterar d¨ååligt :/

2008-02-27 @ 20:46:50

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits