Ett speciellt band

Har förgäves försökt skicka en bild på min kycklingmat som jag åt tidigare idag. Gah, blir galen på grejer som inte fungerar. Nu är den självutnämnda hurtbullen hemma igen, fast det där med hurtbulleriet har nog gått över. Jag mötte upp min grupp (skolgrejs) på stan och for dit vi skulle. För några dagar sen, eller var det rent av i fredags (?) så knöt jag ett litet band kring en killes handled och skojade "den här är speciell och den får du inte ta av" sedan glömde jag bort det och såg idag att bandet satt kvar. "Va, har du kvar bandet?" sa jag. "Ja, du sa juh att jag inte skulle ta av mig det", sedan skrattade vi.. Ja det var det skojigaste som hänt mig idag, haha.

Kycklingmaten höll min mage från att göra uppror idag. Snart börjar idol, sedan heroes, måste plugga, promma, duscha och sova. Hoppas det inte blir tidigt imorgon.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits