Jag lever liksom

Ja, jag förstår att alla undrar vart jag håller hus. Anledningen till att jag inte händer så mycket här är mitt jobb. Mitt jobb tar verkligen musten ur mig, eller är det allt festande? Vad har jag gjort de senaste dagarna? Jo, här ska berättas.

- Jag sög på
någons örsnibb i lördags
- Jag har frossat och kräkts minst tre eller fyra dagag av de senaste sju
- Jag har träffat killen som jag gjorde bort mig för och fick höra att vi skulle passa perfekt ihop
- Jag har hånglat med en mask
- Jag har jobbat fem dagar av de senaste sju
- Jag har träffat min bästa vän från frosstaden och ätit tacos
- Jag rök ihop med den smala, elaka kollegan igår
- Jag utnyttjade att D bor nära mitt jobb och sov där, bara sov, (okej lite tacksamhetshångel fick han). Undra bara vad han gör med mina gamla tandborstar?
- Jag har varit full två gånger de senaste sju dagarna
- Jag har sagt ordet "frosstaden" på riktigt
- Jag har sovit borta eller ovanpå mina sängkläder mer än fyra gånger de senaste sju dagarna. Illa.

Men nu vet ni, jag lever liksom.


Kommentarer:
Postat av: Sandra

Skönt att höra att du lever, hoppas du har det bra oxå =) Låter som spännande upplevelser om inte annat ;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits