Och vi.. hånglade

Ja, nu ska jag berätta om helgen..

Vi åkte dit i fredags, det är min kompis mammas hus som han skulle vakta. Det var vi, två tjejer och en kille till. Grejen är att sedan vi började skolan i höstas så har det varit något mellan mig och honom, fast ju längre tiden har gått ju mer har "det" försvunnit. Vi bastade, spelade spel och åt massa mat. Efter bastun så var jag så trött och varm, jag och han gick och la oss och pratade.. sen somnade jag. Vaknar av att vi typ ligger nästan sked så jag kryper in i hans famn och så börjar han kyssa mig i nacken.. och då var det kört. Vi hånglade och myste lite, men hade inte sex.. jag kan inte ha sex med honom! Skulle vara så.. ehm konstigt, jag ser inte på honom på ett sexuellt sätt.. utan mer mys. Jag fick honom att lova att inte säga något till våra kompisar, haha vilken tönt jag är :D  Men igår så skulle vi sova på samma platser som natten innan och vi hånglade innan alla andra hade gått och lagt sig.. tänk om de hörde. Grejen är inte att det är pinsamt eller så, utan mer att det är konstigt. Fan vad de skulle skratta.

Men även om det var rätt mysigt att ta det lungt en hel helg så var det ganska jobbigt. Jag har inte så mycket gemensamt med dem.. jag har saknat min lägenhet och min pro-ana-mat. Gud vad det har varit jobbigt det där med maten. Som ena tjejen sa "Ja, det räcker med fyra och en fjärdedels portioner". Hon menade att jag äter en fjärdedel av en normal portion.. Jag känner mig så äcklig av all mat som jag ätit igår!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits