Dagens pinsammaste

Mina järnceller är på semester idag, bevis på detta:

Idag var det en kille på mitt jobb, han jobbar egentligen inte där men har varit där ett par gånger innan och vi brukar prata en hel del. Han är rätt het, lite smal, men het. Idag så pratade vi om gårdagens utgång, han hade varit kring stureplan men vi hade totalt missat varandra. Vi pratar ganska länge om allt och mitt i konversationen säger han "jag hade tänkt äta lunch, har du lust att.." och så tar han en paus. Direkt tänkte jag "han vill äta lunch med mig.. shit", precis när jag säger "ehm, jag kan inte" så säger han "..öppna dörren". Han vill inte äta lunch med mig, han ville att jag ska öppna dörren åt honom (behövs en kod som inte han hade). Jag ville dö. Hade han hört? Hade han förstått? Vad tror han att jag tror om mig själv? Så egengod är jag juh inte.. egentligen.

Kommentarer:
Postat av: z

jag tror att det bara var en räddning från hans sida.. han måste ju sagt det rätt långsamt ifall du skulle hinna lägga in det där emellan, och sen så avslutade han det bara så? :o


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits