Sluta använda killar som bedövning

Känns ändå skönt att jag tog mig upp och jobbade idag, de på jobbet var ovanligt glada och ena chefen verkade ha saknat mig, vi småpratade lite och hon tyckte att jag hade gjort det bra. De hade mina smalmackor på jobbet så jag åt två stycken och kände mig bra mätt, lagomt mycket (medan de andra åt makaroner och köttbullar). Jag hade glömt mina suketter så jag gjorde inget kaffe, vilket jag nu skulle vilja ha, de har en sådan bra kaffemaskin på jobbet, mm med skummad mjölk och söta suketter.

Efteråt så gick jag in till stan, frisk luft och välklädda människor omkring mig, men ingen tycktes se mig. Helt plötsligt hör jag "nämen hej", det var S (
som jag var ute med i lördags). Vi stod och småpratade lite och hon ville att jag skulle lova att jag skulle höra av mig till N, jag lovade ingenting, men det kliar i fingrarna.. men jag ska sluta använda killar som bedövning.. har jag tänkt iaf..

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits