Helt plötsligt dyker han upp!

Hux flux så försvann jag igår, hann inte berätta att jag efter mycket om och men bestämde jag mig för att gå ut. Det var sjukt mycket folk kring stureplan igår, otrevliga stureplanstjejer körde stilettklacken i min fot när jag stod och väntade på min tjejkompis S. Vi for vidare, men det var som så mycket folk överallt så vi gick vidare igen. När vi står i en bar på ett uteställe (som inte ligger på stureplan) så blir S utsläng (hon förtjänade det, gjorde bort sig totalt). Så då står jag kvar inne och pratar med hennes killkompisar så helt plötsligt dyker D upp. Jag blev faktiskt glad, vi hade juh pratat om att kanske ses på kvällen men det blev inte så, men så står han där. Så vi gick hem till honom, han var jättefull och jag skrattade nästan hela vägen hem. Jag hade juh sagt tidigare under kvällen att jag inte orkade gå ut och att jag bara skulle ligga hemma och tråka, så ser han mig mitt i natten svänga mina lurviga :) Svårt att bortförklara, "det här ser inte bra ut" sa jag till honom, men han tyckte att det var kul, och tur var väl det. För han hade faktiskt sagt att han också skulle ta det relativt lugnt och "bara ett par öl" så det såg inte heller så bra ut.

Vi hade iaf lite sex på natten.. jag var ganska off för att han inte är så lyhörd. Men imorse var det bättre, då hade vi sex igen och han sa att han inte har haft sex med någon annan sedan vi sågs sist (typ 2 månader sedan).. happ skoj skoj. Nu har jag precis kommit hem, måste städa ihop lite för om ett tag kommer Red. Gu vad jag kommer att sakna henne när hon flyttar, snyft!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits