Söndagscravings

Söndagscravings! Poppade popcorn för att bli lite nöjd iaf, så fick jag av en slump syn på ett par gamla jeans som jag inte kan använda längre, tighta gamla 24". Varför skulle jag ha popcorn? Och varför blir ens craving värre när man "inte får" än när man inte är lika brydd?

Imorgon blir en intensiv dag med mycket spring och mycket kaffe! Till lunch och middag satsar jag på kyckling, sitter och tittar lite på tasteline och planerar.. mm maaat. Nu blir det sömn så att jag inte go bananas och länsar kylen. Natti!

Flygande jakob med banan och jordnötter.. (!)


Kommentarer:
Postat av: ejje

En liten tröst :P

Popcorn är ju faktiskt ganska nyttigt för att vara snacks

Postat av: Elia

Var juh så jag tänkte också ;)

2010-01-25 @ 13:20:27
URL: http://elia.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur gör du om du vaknar på natten och är hungrig? hur slutar man hetsa mitt i?

2010-01-26 @ 21:52:04
Postat av: Elia

Vaknar sällan om natten, jag lägger mig bara när jag måste måste, och är skittrött.. Vaknar jag så kryper jag ihop till fosterställning, blir mindre hungrig då. Hur man slutar hetsa mitt i? Det har jag ingen aning om, aldrig lyckats ;)

2010-01-27 @ 02:36:53
URL: http://elia.blogg.se/
Postat av: Linali

Åh, vad jag känner igen mig! måste...sluta...tänka...på...mat!

2011-01-11 @ 14:07:17

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits