Nattankar

Kan inte sova. Var nyss ute (okej, stod i fönstret, bad girl) och tog en cigg. Det är fan så gott när det är kallt omkring. Jag låg faktiskt och försökte somna, men tankarna fastnade på året som varit. På kärlek, eller frånvaron av den. Om det är bättre att ha ett lugnt stabilt förhållande, eller en passionerad bergodalbana. På de som jag har träffat under året, Johan-kanske, Puppy, Han-som-jag-borde-ha-låtit-bli (fast det borde jag iof med alla), min barndomskärlek och han-som-jag-nästan-var-tillsammans-med. Tog fram mobilen och gick igenom gamla sms, med perspektiv kan jag se hur jag spelar spelet, fast det inte alls är min mening..

Nu är det vinter, jag har inte haft sex på typ 2 månader, jag har inte kysst någon på kanske 1½. Förut kände jag mig alltid så ensam när jag inte hade någon, visst så känner jag mig ensam nu också, men det känns mer som att jag hellre skyddar mig än att jag har så många att jag inte kan välja.

Vi var ute igår, det var faktiskt riktigt kul. Drack typ 1 flaska vin utspritt på typ 4 timmar, så lagom salongs blev jag. Hade glömt att äta under dagen, ja en polkagris hade jag fått i mig. Glömt hade jag såklart inte, vem fan glömmer att äta? Men väl ute så dansade vi, jag fick massa ragg och jag fick den bekräftelsen som jag älskar. Det är fan min drog. Han-som-jag-borde-låtit-bli var med, störde mig lite (mycket) på att han inte brydde sig nämnvärt över killar som kom fram osv, han har nog inte känslor kvar alls, eller så gömmer han dem väldigt bra.. Varför kunde han inte bara ta tag i mig och säga typ.. förlåt eller något annat cheezy?



Vilken seriös början på -10 och jag har fan inte ens kräkts iår. Galet!


Btw, orkade inte blogga när det var Victoria Secret-visningen på tv. Men måste bara säga att Miranda Kerr är så jävla fin.






..och sist en riktigt fin bild på Miranda Kerr ♥

Kommentarer:
Postat av: S

Älskar din blogg!! otroligt glad över att jag hittade hit :)



Hur mycket kostar efedrin? och vart får man tag på det?



kraaam:)

Postat av: Elia

S- Vad kul! :) Kolla flashback för bästa ställerna, brukar kosta ca 3-4kr/piller, så olika.. :)

2010-01-20 @ 01:56:31
URL: http://elia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är som jag

2010-04-21 @ 13:24:51

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits