Idag är jag klar, inte suddig som igår

Hej där

Vet ni vem som är glad idag, jo det är jag! Minns inte ens när jag var så här glad senast.. ni vet han "som jag borde ha låtit bli" (som jag aldrig skulle få känslor för och jada jada), träffade honom idag och jag hade bestämt mig för att act cool no matter what. Det fungerade och det känns så sjuk bra. Jag känner mig så seriös nu, vuxen och som att jag är redo för något nytt.

Idag har jag fått i mig 850kcal så länge, kycklingfärs (50g), sojaprotein (10g), sallad, potatis, äpple och kaffe. Ska nog äta lite annanas eller äpple om en liten stund.

Igår var jag lite suddig

Kommentarer:
Postat av: S

hej, vem är du och vart i sverige bor du? har aldrig läst din blogg innan. kram S

2010-01-21 @ 22:58:45
Postat av: Elia

Oj, hur menar du nu? Bor i Stockholm, heter Elia :) kram


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits