En natt fylld av ångest

Jag hade en sådan fruktansvärd ångest i natt. Jag låg i 6 timmar och försökte somna, vid 6-tiden imorse så somnade jag äntligen in. Jag låg och grät, tänkte och skrev en lista över varför jag var så ledsen. Hur kan det vara såhär? Jag är 26år, jag vill slippa mina destruktiva tankar och vara glad även om det bara är för stunden.

När jag träffar en ny kille som jag redan gillar från början så njuter jag aldrig över att jag tycker om honom, utan är alltid orolig över hur han ser mig, om han vill ha mig och vad han vill med mig.

När jag träffar någon som gillar mig mer som jag egentligen inte är intresserad av så struntar jag i min egna känsla och träffar honom bara för att det är bekvämt att han någon som tycker om en..

• Så under 2010 så ska jag bara träffa de som jag verkligen tycker om, om jag inte gör det så är det bättre om man är kompisar.

• Under 2010 ska jag uttrycka mina känslor mer och bättre, jag ska inte vara rädd för rejection eller för att höra svaret, även om det är tungt. Det kanske är värt att verka sårbar och gråta för att man inte fick höra det man ville, men då slipper jag iaf gå i ovisshet.

Usch vilket tråkigt inlägg, men det är mer för min skull, så jag inte glömmer allt det här.

Kommentarer:
Postat av: Lindsay

Älskar din blogg! Länkade dig på min. :)

Postat av: Anonym

Har börjat läsa din blogg, and love it! :) Och nej, inget tråkigt inlägg. Det är så jääävla sunt tänkt att du knappt kan ana det själv. Mitt nyårlöfte är att 2010 ska bli ett år av egoism, haha, menar att jag ska fokuser mer på vad jag vill och vad jag behöver, självklart inte helt och hållet, men om man känner mig så förstår man att det är rätt sunt för att vara jag. Alla går alltid före.. Men icke längre! SÅ VISA DINA KÄNSLOR!

2010-01-18 @ 23:22:21
URL: http://please.bloggplatsen.se/
Postat av: Elia

Lindsay- Naw, söt :) Ska kika in din blogg med!



Please- Tack! Blev riktigt glad över din kommentar ska du veta, ska ta efter ditt nyårslöfte också..

2010-01-20 @ 01:51:56
URL: http://elia.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits