Hälsovakten

Hej små smulor.

Här kommer en sjuuukt bra sida.
Hälsovakten heter den, man får testa i en vecka och sedan försvinner allt. Men hey, den finns att dra ner från ex piratebay, trixigt fast det går för den envise.

Hälsovakten går ut på att man fyller i nödvändiga uppgifter som längd, ålder, kön, vikt, önskad vikt och önskat datum. Sedan räknar hälsovakten ut hur mycket man får äta för att kunna nå sitt uppsatta mål. Jag får äta 931kcal/dag. På så många ställen får man "inte vara med" om man har för låg målvikt, men hälsovakten "varnar" bara, men det klickar man bara förbi.

Man får varje dag fylla i hur mycket men har ätit, och hälsovakten räknar då ut hur mycket man har fått i sig och inte bara kcal-integ utan kolh, prot, fett, vitaminer mm. Så här ser det då ut (vet att det syns dåligt, sorry babes).

Jag hetsade idag, och räknade då med det som jag inte tror att jag fick upp. Jag ska försöka köra med det här nu i 7 veckor och då ska jag ha gått ner 7 kilo. Ska verkligen försöka att undvika all hets, försöka..

Man kan även mata in hur mycket motion man får, man kan få matförslag och se sin viktnedgång



Kommentarer:
Postat av: Jossan

Hej. Verkar skitbra.

Men man måste betala för det va?

Postat av: Elia

Man får testa gratis i en vecka, men som sagt går det att ladda ner gratis också ;)

2009-11-10 @ 20:15:18
URL: http://elia.blogg.se/
Postat av: Sandra

hej funkar det på mac?

2009-12-09 @ 19:54:09
URL: http://improveme.se/frymark
Postat av: MichelleS

Hej!



Håller på att testa helsovakten och får väl se hur det går :)

Hur laddar man ser den gratis?



Kram

2010-02-16 @ 14:30:07
URL: http://michellespiik.blogg.se/
Postat av: Anonym

känner dina föräldrar inte kul när de såg denna bloggen du köper och ta efedrin

2012-02-05 @ 18:51:59

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits