Super size vs super skinny

Jag hade klarat mig nästan tre veckor utan att kräkas, men i fredags efter fyllan så släppte det lös. Mc Donalds för hela slanten + pizza som fanns hemma (egentligen bjudmat). Hetsade och kräktes och hade världens baksmälla på lördagen, mest från maten.

Det som gäller nu är nya ephedra-beställningar, mer viktminskning (nu får jag höra att jag har fin kropp och är smal igen, äntligen) och en brun sommar. OCH säsong 2 av Super size vs Super skinny startar den 28:e maj på tv3, gladast!

Pst, förresten, anledningen till dåligt bloggande är killar.. såklart! Kanske borde köra en uppdatering på den fronten.. hmm :)


Kommentarer:
Postat av: Marie

Ja, gumman, vill ju veta hur det går för dig.. Tycker du ska börja skriva oftare ;) kramar

2009-05-11 @ 12:55:33
Postat av: Anonym

JO snälla berätta ad du har haft för dig. Jag har saknat din bloggning så otroligt!

OM du vill så kan du ju berätta lite om din framgånd, BMI etc?? Nyfiken ^^

2009-05-11 @ 19:40:00
Postat av: S

äntligen uppdatering!

man saknar ditt bloggande, helt sjukt :P

undrar, precis som alla andra, hur det går med vikten? vad är ditt bmi?

beställer du också dina tabletter från en privatperson? som sedan skickar på posten? då kanske vi haft samma tabletter. har lagt en ny beställning på några starkare nu dock :)

2009-05-11 @ 20:24:02
Postat av: Elia

Vad glad jag blir! Jag har saknat er med juh! Jag ska försöka komma igång igen...



S-japp beställer från en privatperson, det går sjukt snabbt med leveransen och pillren är riktigt bra. Finns det ännu starkare? Tell me! Vad är det för något? :)



Ska iväg på en riktigt jobbig plugg-jobbgrej idag, men ska göra sammanfattning om hur det gått med vikten mm sen! Puss

Postat av: Anonym

FÖLJ MED MIG ATT GÅ NER 7 KILO, HELT HÄLSOSAMMT



www.vrfinte.blogg.se

www.vrfinte.blogg.se

www.vrfinte.blogg.se



VARFÖR INTE LIKSOM? :) PÖSSPÖSSSSSSS

2009-05-14 @ 00:21:09
Postat av: Anonym

FÖLJ MED MIG ATT GÅ NER 7 KILO, HELT HÄLSOSAMMT



www.vrfinte.blogg.se

www.vrfinte.blogg.se

www.vrfinte.blogg.se



VARFÖR INTE LIKSOM? :) PÖSSPÖSSSSSSS

2009-05-14 @ 00:21:13
Postat av: Agnes

Beställer ni tabletter av privatperson? :D Jag är under arton och kan inte fixa från typ medinc. Snälla dela med er av den personen!

2009-07-21 @ 00:49:59

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits