On my skinny way

Jag har inte uppdaterat på länge, jag vet, men det har vait trubbel i paradiset. Kärlek och sådan skit. Det har hänt så himla mycket på den fronten så jag orkar inte ens gå in på det.. jag tar det när det dyker upp ist.

Maten då? Gissa. Det har gått sjukt bra, jag har ätit lite under ett par vekor nu och det ger verkligen resultat.  Jag har verkligen gått ner, det känns så himla bra! Jag äter ephedra + vitaminer på morgonen, om jag är sugen blir det en kopp kaffe också. Sedan äter jag något litet vid 15-tiden, typ två smalmackor eller liknande. Om jag håller på att dö på kvällen så äter jag något litet, typ ett äpple eller en knäckemacka.. Låter det jobbigt? Lättare än vad man tror ;)


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Hur mycket har du gått ner? :)

2009-04-01 @ 07:54:48
Postat av: Lovisa

Vad vägde du när du började och vad väger du nu?

Postat av: Anonym

du är sjukt dålig på att uppdatera! har följt din blogg i flera månader, men så här dålig har den inte varit på länge :(

2009-04-06 @ 22:37:23
Postat av: Elia

Anonym, jag vet :( saknar motivation att blogga + att jag aldrig är hemma längre..



Lovisa och anonym1- jag vet inte riktigt.. men det syns.. folk säger saker

2009-04-08 @ 02:20:34
URL: http://elia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ska du sluta blogga lr är det bara en period eller vad e grejen?

2009-04-11 @ 15:22:46

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits