Fyra hetsfria dagar

Jag kunde inte somna i natt, mina ögon var tunga som sten men när jag väl slöt dem så gnagde det i magen. Frammåt 8-tiden gjorde jag mig en smoothie och åt en smalmacka (200kcal) och slocknade givetivs. Avskyr att somna när man har ätit, känns som att allt bara kommer att lagras som fett på kroppen.

Jag måste gå och handla idag, ni vet jujh att jag älskar att köpa mat, men det känns så jobbigt. Måste upp, klä på mig, sminka mig och gå ut i det hemska vädret. Kanske skulle jag strunta i det? Jag har inte hetsat sedan i fredags, känner mig grymt duktig..

Sugen på chips, hetsa det i all evighet


Kommentarer:
Postat av: S

Du är så jäkla bra som klarat dig så bra! Ofta när du inte bloggat på ett tag är det för att du är i en dålig period, så jag blev glatt överraskad :D

Kul att du har kommit igång å bloggat igen :)

2009-03-11 @ 00:22:36
Postat av: Jessica

Jag har funderat på en sak, hur mycket får du i dig under en hets? Är det olika eller alltid lika mycket, samma mat liksom?

Skulle vara roligt om du svarade! Kram.

2009-03-17 @ 21:02:19
Postat av: Elia

Det är lite olika ibland, men oftast samma typ av mat, och ungefär lika mycket..



Oftast börjar det med något relativt smalt, som triggar igång allt. Typ sallad eller macka, sedan chips, dipp, hamburgare, godis.. Oftast tar jag lite av allt. Jag tror att en hets kanske innehåller kring 1500-2000 kcal


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits