En ordentlig middag

Har lagat och ätit middag, ja eller lunch och middag i ett. Vaknade så sent så hela dagen har blivit förskjuten. Jag lagade till lax och gjorde en god sallad till med tärnade morötter, ärtor, majs, gurka, tomat, sallad, keso, avokado och lite fetaost. Blandade även ihop en god röra med viktväktar-fraiche, rödlök och rom. En ordentlig måltid med bra fetter. Visst ni att jag egentligen tycker om att laga mat, det är bara så svårt att hindra sig från att överäta eller hetsa när man äter riktig mat, men jag lär mig tycker jag. Kände inte alls att jag var i farozonen idag!

Ser det inte sjukt gott ut!




Kommentarer:
Postat av: S

Fan vad grym du är som kan äta riktig och BRA mat. Varje gång jag äter sånt här så blir det oftast hetsätning eller kräkning direkt efterråt. Btw, det ser riktigt gott ut ;D

2009-03-11 @ 00:20:29
Postat av: Fanny

såg jävligt gott ut. fast att jag inte äter kött eller fisk.

Postat av: Elia

Jag vet, känner mig så himla duktig.. kom hit så bjuder jag er också ;)

2009-03-12 @ 15:28:32
URL: http://elia.blogg.se/
Postat av: Klara

om du vill gå ner i vikt så kanske du ska skippa de vita på advokadon.... och kom ihåg att advokado är en rätt så fet grönsak. men det är iaf en bra sorts fett..

2009-03-12 @ 15:51:29
Postat av: bones

jag tycker att skagenröran, eller vad det nu är, ser sjukt äckligt ut! :S

2009-12-09 @ 19:35:11
URL: http://diamondbones.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits