Kim Kardashian VS Beyonce

Jag har en ny kategori, den heter helt enkelt VS, till för att man måste välja ett av de alternativen som ges.

Som bekant så tycker jag inte om kurvor. Det endas om är fint är bröst, men det gills inte som kurvor. Kurvor är stora höfter, stora rumpor, timglasfigur osv. Iaf om jag måste välja mellan det gigantiska asset Kim Kardashian  eller den mulliga Beyonce så måste det ändå bli (och nu tar det emot som fan) bli Kim.

Beyonce ser riktigt tung ut, hon är en sådan som ändå ser ganska normal ut, även om hon är ganska stor just pga att hon har den typ av kurviga kropp som hon har.

Kim har också en kurvig figur, men hon är smalare, inte så mycket, men jag tror att det mesta av hennes vikt finns just i hennes enoma bakdel. Fast det är inte så kul att det bubblar ut där hennes body slutar vid kanten.

Kom ihåg, man måste välja ett alternativ, man får inte välja inget.





Kommentarer:
Postat av: Ellen

fatta snygg kim hade vart om hon vart smal

Postat av: Blomfröken

Om jag måste-måste välja så får det bli Kim. Men vem är hon liksom?

2009-01-02 @ 14:39:26
Postat av: Mailn

Beyonce har fina former, alla killar vill ha henne

2009-01-02 @ 16:11:58
Postat av: Flisan med den stora baken

Hej Elia

Jättekul att du uppdaterar så ofta!



Jag måste också säga Kim. Beyonce ser jättestor ut på den bilden.

2009-01-02 @ 20:15:58
Postat av: S

Fan vad jag älskar när du uppdaterar ofta :D

Jag håller med dig. Kim. Dom är stora båda två, men sjukt nog så ser dom liksom inte ut som tjocka fläskberg trots att dom är bigga :S

2009-01-02 @ 22:49:53
Postat av: zeth

Beyoncé, det finns i alla fall killar som tycker att hon är jävligt fin, har aldrig hört någon säga något gott om Kims kroppsform.

2009-01-03 @ 00:03:16
URL: http://zeth.blogg.se/
Postat av: Elia

Kul att ni gillar att jag uppdaterar oftare nu :) Ska försöka hålla i det så gott det går (med skola, jobb och allt).

2009-01-03 @ 01:18:29
URL: http://elia.blogg.se/
Postat av: Anna Mountain

En person till mig säger hela tiden jag har en Kim Kardashian rumpa eller kroppsform men det är verkligen fel. Jag och Beyonce har samma kroppsform så kan man skylla på istället tycker jag.

2014-03-12 @ 23:55:43
URL: http://annamountain.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits