En ny diet

Idag är inte bara sista dagen på lovet, utan det är även den sista dagen på min diet som jag håller nu. Om man ligger på ett väldigt lågt kaloriintag för länge så ställer kroppen in sig på svält. Sedan nyårsdagen har jag legat lång under 1000 kcal/dag, men från och med i morgon så kommer jag att gå upp till ca 1000. Även om det bara har gått 6 dagar så känner jag mig absolut mycket slankare.

Så här kommer en typisk dag se ut för mig nu:

Frukost: 2 smalmackor, 4 skinkskivor, 2msk keso, grönsaker och 2½dl juice. Summa ca: 350 kcal
Lunch: Kyckling, ris, sås och grönsaker. Summa ca: 550 kcal
Middag: En banan eller en varma koppen. Summa ca: 100 kcal


Kommentarer:
Postat av: Malin

Det ser mycket ut, men det är inte alls mycket mat. Lycka till

2009-01-06 @ 18:10:09
Postat av: Elia

Jag tror att jag förstår hur du menar.. Det ser mycket ut på pappret, men är inte speciellt mycket i verkligheten? 1000 kcal låter mycket, det svåra blir nog att inte äta mer eller mindre..


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits