Smalmacka och salladsboll

Morgon!

Idag är en bra dag, det känner jag på mig. Det blir skola och drinkar, vilken kombo va! Jag funderar på att möta upp Johan-kanske sen, han messade mig i natt och jag vaknade till vid 2-tiden, inte kul. Jag sover så fruktansvärt dåligt just nu, men så brukar det vara när man går ner i vikt, eller för mig iaf. Han är ganska på, jag gillar att inte spela spelet och jag skulle kunna tänka mig att träffa honom, inte seriöst, men oseriöst.

Idag ska jag få i mig 1000 kcal, det är målet. Dricker lite juice just nu, äter en smalmacka och en salladsboll.


Kommentarer:
Postat av: Ella

Måste bara säga att faan va duktig du är! Du är så mycket mer hälsosam än vad du var för ett tag sen. Du är snäll mot kroppen och förhoppningsvis kommer den vara snäll mot dig med då. ;)

2009-01-23 @ 08:37:44
Postat av: domi

Ja håller med :) PUSS!

Postat av: Elia

Tack vad gulliga ni är! Jag hoppas att jag fortsätter såhär, och inte frestas att äta mindre och mindre..

2009-01-26 @ 00:29:49
URL: http://elia.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits