Puss sötnosar!

Vet ni en sak, ni är det grymmaste som har hänt mig! Seriöst, på riktigt, okej jag är inte det nyktraste som har stått på denna jord just nu, men ni är verkligen min räddning! Jag är kanske full som en kastrull just nu, men jag skulle lika gärna kunna säga detta imoegon! Jag blir så glad av er, era fina ord och era visdomar, även om ni är unga ibland, skitsamma.

Vet ni hur mycket ragg jag har fått ikväll, vet ni har lång tid det har tagit mig att knappa  ihop denna text, vet ni hur många jag har hånglat med denna vecka (två). Det var så himla länge sedan så många flitrtade med mig och bjöd mig på "extra tilllbehör" till lunchen eller frågade om jag ska ut imorgon också. Jag är så glad glad glad just nu, jag önskar att ni också fick känna så som jag gör  just nu!

Förrutom Johan-kanske så råkade jag få till det med  en ny  kille, han vill komma hit nu, men jag orka inte. Hoppas ni har haft det grymt ikväll. Puss

Kommentarer:
Postat av: Ella

jag finns

Postat av: Ella

Hann ju inte skriva klart! ;)

Jag finns lite på denna blogg, är dock inte lika regelbunden på att skriva som du är. :)

PS. jag är 23!

2009-01-24 @ 12:55:59
URL: http://ellaskablismalare.blogg.se/
Postat av: domi

du är för söt :) Ha en supertrevlig dag! PUSSS och KRAM!

2009-01-24 @ 13:10:53
URL: http://dominikas.blogg.se/
Postat av: ems

hallå,är dulcolaxpillerna jätte små? dom verkar inte på mig, jag har tagit två och de har gått 24h..varför??

2009-01-25 @ 11:39:21
Postat av: domi

ems - om man ätit mindr eön vanligt så brukar effekten komma typ dagen efter och i samband med en måltid... det är helt enkelt för lite att laxera... eller det brukar va så på mig iaf.. hoppas det går bra :)

2009-01-25 @ 17:20:30
Postat av: kessi

jag har följt din blogg nu i över ett år lite till och från (har aldrig lämnat en kommentar förut, tyckte det var på tiden). det är kul att höra att det går bra för dig just nu :) pussar

2009-01-25 @ 20:11:28
Postat av: Elia

Haha, gillar ni mina fylleinlägg ;) Men faktiskt blir jag så glad av er, det värmer i hjärtat av era fina kommentarer och mail! Puss tjejer.



Ems- Det har faktiskt inte hänt mig, men jag tror på det Domi säger. Vis tjej det där ;)



Kessi- Kul att du skriver, är jättenyfikna på er som läser, berätta gärna mer om er!



Sa jag att ni är bäst ;)

2009-01-26 @ 00:34:44
URL: http://elia.blogg.se/
Postat av: ems,

okej, ja jag har inte ätit för lite,jag har as mkt..hmm..i magen och kände mig väldigt uppkörd,fick typ lite panik:P måste få tillbaks motivationen innan ja går upp 5kg,hehe

2009-01-26 @ 22:24:43

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits