Paris, smalare än någonsin?

Jag känner mig så levande idag, måste bara skynda mig ut på en promenad innan solen går ner.

Paris har gått ner ännu mer i vikt. Hon har så fina armar, ser så fragile ut.



Paris Hilton såg allt tunnare ut under hösten och av de senaste bilderna att döma verkar hon nu ha tappat ännu mer i vikt.

Som Starlounge tidigare rapporterat berättade arvtagerskan i november att hon panikbantat då hon fått veta att hon skulle fotograferas i en pytteliten outfit i annonsen för parfymen Fairy Dust.

— Paris ville inte bli retuscherad så hon började överdosera pilatesklasser och annan träning så snart hon fick veta vad hon skulle ha på sig. Hon blev helt galen, avslöjade en källa för Fox news.

Den 27-åriga blondinen ser dock allt benigare ut och skvallerpressen fortsätter att spekulera i vad som orsakat hennes kraftiga viktminskning.

Kommentarer:
Postat av: S

jävlar, man kan inte tro att det är hennes arm :O

2009-01-15 @ 02:06:26
Postat av: Elia

Aaa, hon är jättesmal just nu, men jag fick höra att den bilden är photoshoppad, jag är sämst på att se sådant :)

Postat av: S

hahah asså, det förvånar mig inte :P Efter jag såg denna bilden googlade jag på paris hilton 2009 och då såg hon inte liiiika smal ut, men ändå smal :P Snacka om att vara desperat?

2009-01-17 @ 00:34:59

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits