Min belöningsplan

Jag höll på att frysa ihjäl på min promenad! Nu håller min rumpa på att tina upp och är kokhet, ni vet sådär som den blir när den först tror att den ska frysa bort och sedan kommer in i värmen igen.

När man har satt ett mål som känns avlägset, som mitt mål som ligger på 44kg, så brukar det vara lättare om man delar upp målet i etapper och har små belöningar på vägen. Belöningsplanen anpassar man kanske mest efter plånboken, andra belöningstips är kläder, böcker, filmer, teknikprylar, smycken mm. Här kommer min belöningsplan:


Kommentarer:
Postat av: Blomfröken

Du har så himla bra tips!

2009-01-04 @ 16:07:15
Postat av: Elia

Tack :) alltid lika gullig

Postat av: Anonym

Vid 44 kg lär du inte ha ngra lovehandels kvar.. shit sök hjälp...

2009-04-29 @ 11:07:06

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits