Mat för idag

Vad tiden går snabbt idag. Jag har hunnit med 1 timmes promenad och så gym (-650kcal), senare ikväll blir det en till prom (-300kcal till). Åt lite mer middag än grönsaksjuicen:

Frukost/lunch: 1 varma koppen + 2 smalmackor. Ca 250 kcal
Middag: Grönsaksjuice, 1 äpple, 2 rågrut och 1½ dl yoghurt. Ca 250 kcal

Jag är inte rädd när jag går ut på promenader sent, men när jag var på väg till gymmet så kom det fram en tjej till mig och frågade hur man kunde gå för att gå där det var upplyst. Klockan var typ 18.30.



Kommentarer:
Postat av: ELIN

din blogg är den bästa bloggen

du är så stark

mycket av det du skriver känner jag igen

ville bara säga fortsätt skriv

du ger mig styrkan!

lycka till med det nya året

kram

mvh Elin

2009-01-14 @ 22:19:50
Postat av: Elia

Tack Elin, så söt du är! Så glad jag blir, ska keep up the good work ;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits