Lindsay förklarar sin viktnedgång

Det har varit mycket Lohan på sistone, men av naturliga orsaker, hon krymper och det är snabbt! Nu förklarar hon sin viktnedgång på stress.

Lindsay Lohan medger att hon gått ner i vikt den senaste tiden och skyller på stress.

Starlounge har tidigare visat bilder som demonstrerar hur smal den 22-åriga skådespelerskan har blivit, och rykteskvarnen började genast mala om en eventuell ätstörning.

 För fyra år sedan erkände Lindsay i en intervju med Vanity Fair att hon hade ”gjort sig själv sjuk” i ett försök att gå ner i vikt, men enligt hennes talesperson handlar det bara om stress den här gången:

— Lindsay är medveten om att hon gått ner i vikt på grund av stress, men vi gjorde nyligen en modefotografering och då åt hon två stora måltider.

Kommentarer:
Postat av: sofia

hej tjejen! har följt din blogg en längre tid nu...vore intressant att få sen en bild på din kropp! så att man vet att allt kämpnade ger resulyat. själv är jag över viktig,jag avundas sig att du har en sån karaktär,att du kan stå emot allt gott som finns! MEN,jag är 160 och väger 70kr och jag är världens underbaraste pojkvän,lång,muskler och allämnt skitsnygg! och vi har ett sjukt bra sexliv.jag är "poppis" i min stad coh har en familj och vänner som ölskar mig. så du.. den där extra potatisen är inte hela världen att man tar. Huvudsaken är att man har grym personlighet,det vinner man allra böst på!

2009-01-28 @ 07:32:08
Postat av: Elia

Hej Sofia

Det finns en del bilder av min kropp under "vikt och kropp" och headern, men lite nya bilder har jag tänkt ta om ett tag.



Håller absolut med om att personlighet är jätteviktig, men för mig så hör vikt ihop med personlighet. När jag är smalare så har jag roligare, jag är öppnare, pratar mer med folk jag inte känner, är fliritgare och mår mycker mycket bättre.



Ta hand om dig! :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits