Inget slöseri med tid

Just nu önskar jag att jag kunde få vrida tillbaka klockan drygt tio år, tider då man kunde vakna på morgonen och inte orka gå till skolan. Skolka från töntiga gruppträffar och mesiga redovisningsgenomgångar. Mycket av den tid jag spenderar på vardagliga göromål tänker jag att jag hade kunnat träna eller göra något vettigt (promenera, blogga, receptleta mm), det känns som slöseri med tid. Ibland brukar bloggläsare som vill se mig frisk fråga om jag inte vill sluta slösa bort mitt liv. Jag tycker att det är tvärtom.

Efter den tråkiga gruppträffen nu ikväll så gick jag omkring lite i stan, jag älskar känslan av sug i magen, cigg i handen och folk som tittar. Äntligen börjar min kropp att formas som jag vill.

Inte jag, tyvärr



Kommentarer:
Postat av: S

Sjukt snygg, smal, benig och blond ;D

2009-01-21 @ 00:10:32
Postat av: Elia

Kul att få veta lite mer om dig :) Känns det inte som att du blivit "friskare" iom olika behandlingar? Jag har aldrig fått behandling, när jag är väldigt smal så brukar min omgivning fråga hur jag mår, jag säger att allt är bra. Men när jag varit nära mitt mål så har det alltid hänt någonting, en gång tog mina föräldrar mig utomlands bla.



Viktnedgången nu går ganska bra, jag gillar min 1000-kcal-diet. Det är väldigt mycket om man jämför med vad jag brukar äta när jag hårdbantar, men jag försöker inte jämföra med det, utan mer med vad alla andra människor äter. Jag känner inte att jag samlar på mig vätska, det är mer om jag hetsar som jag känner mig svullen, hur är det för dig?



Ta hand om dig :) Kram


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits