Confessions

Jag skäms. Ni vet när man hade gjort någonting dumt när man var liten, men enda utvägen var att erkänna för sin mamma. Så känns det nu, men inför bloggen. Jag gick på min promenad, åt frukost, men sedan.. hetsade jag. Efter jag har hetsat ibland, så blir jag så himla trött. Känner ni igen det? Det är som att när man kräks så kräks man upp all energi som man har i hela kroppen. Så jag gick och la mig, så nu har jag power nap:at i 1½ timme.

Jag gillar att gymma till alla skumma program på Mtv, det ger energi. Typ Next, Room raiders, My super sweet sixteen osv.

Sedan blir det handling, älskar att handla ;)



Kommentarer:
Postat av: Malin

Var inte ledsen, jag brukar också "råka hetsa". Känner verkligen igen det där att man blir trött efteråt. Säkert jobbigt för kroppen eller något

2009-01-15 @ 19:13:50
Postat av: Elia

Ja, det är säkert något i kroppen som tar emot vid ansträngningen :(


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits