Det är jag som förstör

God natt allihopa (ist för god morgon menar jag). Ni vet alla communitys som finns, jag har ganska många olika och varje dag skriver en massa killar för att de har sett några kort. Detta meddelande fick jag, jag får ganska många liknande då och då. Men ingenting gör mig glad, ingenting. För de fattar ingenting, de vet inte om att det är jag som förstör mina relationer.

Nu ska jag säga något till dig som jag inte tror någon kille sagt till dig förut! jag är rätt säker på att du har massa killar som hänger runt dig på krogen, killar som du kan få att köpa eller göra nästan vad som helst. massa *ass kissers* dom säger hur vacker, sexig å allt du är, visst dom försöker säkert va speciella och charmiga men i slutändan säger å gör dom nästan alla detsamma. varför dom gör det är ju självklart, dom vill att du ska stanna kvar, dom tror det ska få dig att stanna. men jag sätter nästan pengar på att du egentligen bara vill gå därifrån. har jag fel? När en tjej är otroligt vacker är det både en stor gåva men sammtidigt en förbannelse. att det ända folk ser är utsidan och dömmer där efter och glömmer bort det som faktiskt är det viktigaste i längden. insidan. tror du många gånger frågar dig själv vad är han egentligen ute efter, vill han verkligen lära känna mig på riktigt eller vill han bara ha något att skryta om för sina kompisar i morgon. har jag inte rätt i det jag skriver?

Kommentarer:
Postat av: Josefine

Han verkar inte vara en speciellt seriös kille tyvärr (som de flesta andra!) Kolla in det här inlägget på en tjejs blogg...



http://knattiz.blogg.se/2009/january/vart-ar-alla-hanga-efter-killar.html#comment

2009-02-17 @ 16:12:10
Postat av: Elia

Haha, det här var det roligaste som har hänt mig idag! Jag fick känslan att han var en som skrev mass-meddelanden.. att man kan ha så rätt!



2009-02-17 @ 18:00:55
URL: http://elia.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits