Orkar inte putsa nosen

Idag hade jag sovmorgon, hade ändå ställt väckarklockan, men strutade i den när den tjöt. Jag förtjänar en riktig sovmorgon då jag vaknar av mig själv, men det gjorde jag ändå inte. Vaknade av att posten damp ner i brevlådan.

Jag hade tänkt att åka in till stan, men orkar inte med hela proceduren med att duscha, tvätta håret, torka håret, fixa håret, sminka mig, välja kläder, klä på.. Ja ni vet. Idag har jag verkligen ingen ork till någonting. Är superhurgrig och lite sur. Råkade läsa gamla blogginlägg i natt och hittade det
här. Det är samma D och samma problem. Jag vill inte ha någon on/off-relation, jag kanske måste ställa honom mot väggen. Fast förmodligen tycker han att det är jag som är on/off. Funderar på att ställa in ikväll.

Nu ska jag springa ner och köpa kaffe.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits