Dagens intag; 350 kcal

Innan jag somnade tidigare ikväll så hann jag äta gröt, sen har jag ätit mer.. Dagens:

Gröt 160 kcal
1 påse Allevo low fat snacks 100 kcal
Gazpacho (tomatsoppa) 90 kcal
_______________
Summa: 350 kcal

Hittade low fat snacks på affären och de var ganska goda, iaf smulorna på slutet. Gazpachon äter jag varm fastän det är fel.

Har fått massor av sms ikväll. Min gamla dejt som jag eventuellt skulle ut med (
han som jag visade tuttarna för). Sedan messade D, jag som är så arg på honom! "Hej tjejen, utgång ikväll? puss". Jag förstår inte vad den killen håller på med. Skickade juh förra helgen "Vad håller du på med" och fick aldrig svar. Undra vad han typ.. håller på med :)) . Han är säkert mongo eller något. Hur har prommandet gått idag? Tja, 1½ h prom (-450 kcal) och kanske 2 timmars stan-prom (-200kcal). Så totalt -650 kcal, okej dag. Tvdags

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits