Min mage har ett eget liv.

Min mage bullrar och är knasig. Förmodligen klagar den på mitt matintag, jag åt för någon timme sedan och fick väl i mig 350 kcal. Min mage vill inte ha så mycket mat! Jag har lite ångest för i natt också. Jag kommer inte riktigt ihåg vad som hände när vi kom hem till mig, jag vet att jag drog av mig tröja, linne och bh och bytte till mjukisbyxor men sen är det en lucka. Jag kanske somnade? För jag vet att jag tittar upp när han går genom dörren, men vad hände mellan? Hånglade vi då? Vad pinsamt att jag tog av mig på överkroppen, titta på mina tuttar liksom, haha.Men jag ville bara ta av mig för att bh:n satt så tajt och oskönt.. typ. Det är inte så att jag brukar strippa bara sådär.. ååh! Vilken ågren jag får. Tänk om jag var honom.. det brukar juh vara tvärtom.. det värsta är att inte veta.

Nu ringer min kompis som skrev det där sms:et igår om att han ville ha mig. Jag svarar inte, jag vet inte vad jag ska säga. Han har gjort bort sig som fan och jag vill inte höra någon dålig bortförklaring. Nu fick jag post (reklam förmodligen) också, jag blir alltid lika livrädd!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits