I´m sick you know


Snart har "du är vad du äter" säsongspremiär, och gissa vem som kommer att sitta bänkad! Tänk om Anna Skipper kunde komma och hjälpa mig. Förmodligen skulle hon bli helt chockad över vad jag stoppar i mig, hur lite jag äter när jag har en bra dag och hur fruktansvärd äcklig jag är när jag hetsäter. Min tjejkompis tjejkompis har faktiskt varit med i det programmet, först kände jag inte igen henne (många år sedan jag såg henne (asfull som jag var)) men sedan klickade det till. Hon hade blivit ganska.. stor.

Anna skulle nog ge mig en ordentlig utskällning över vad jag gör mot min kropp. Men jag skyller på att jag faktiskt är sjuk.. :) Sjukt hopplös that is.

Ni kan kika hur det har gått för gamla deltagre på
tv3:s hemsida.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

jag älskar att se att du börjar uppdatera ofta igen. fortsätt så ;)

2008-09-16 @ 00:43:04
Postat av: Elia

Kul att du tycker det :) ska försöka ;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits