Fill me up and make me drunk


Jag har gått ner i vikt på sistone, jag vet att jag inte har skrivit så mycket om det, men det är för att det går så långsamt. Äter mellan 700-1000 kcal/dag, jag trodde inte att jag skulle gå ner något alls faktiskt eftersom jag gick upp i vikt av 500 kcal/dag förut. Men det är bättre att äta någoluda stabilt och inte kräkas.

Igår skulle det festas, och efter många timmar av sminkande och hårproblem (och något glas vin) så åkte jag. Jag hade ätit ca 400 kcal så jag visste att jag skulle bli för full om jag inte fick äta något. Och tror ni inte att vi får vänta flera timmar på att få mat, så jag blev full och trött. Åkte hem tidigt och däckade i sängen. Trevlig lördag att somna innan de flesta ens har tagit sig ut på stureplan.

D och jag har pratat mer nu på sistone, tycker att det känns bra.

Kommentarer:
Postat av: jag

ätstörning deluxe

2008-09-21 @ 14:10:12
Postat av: p

jag älskar din blogg!

2008-09-21 @ 17:53:55
Postat av: Elia

Jag- Du, så kan det vara..



P- gör du!? :D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits