Bad day

Jag har det sjukt jobbigt och tråkigt just nu.

-06.00 Vaknar tidigt tidigt och snoozar minst en kvart, sedan svär jag högt och ställer mig och sminkar mig (face on).

-Åker till jobbet, måste ta flera tunnelbanor tidigare än vad jag egentligen skulle behöva för man vet aldrig om banan/tåget/bussen ens kommer, vilket den inte gör.

-Arg kommer man till jobbet, trött, sen och längtar redan till att allt ska vara slut.

-Är på det där jäkla stället, svarar på korkade frågor från korkade människor och avundas alla som har det bättre. Som idag kom en kille och berättade om sitt nya jobb, som skulle typ vara mitt drömjobb, och allt hände som av en slump. Bitter? Nejdå, inte jag.

-Jobbar som ett djur hela dagen och ändå känner man sig sjukt otillräcklig.

-Ful och äcklig som jag känner mig så kommer D förbi, tjoho. Not.

-Fet glömde jag.

-Efter en lång lång lååång dag så ska jag äntligen få åka hem. Då är det tvärstopp i tunnelbanan.

-Hemma, tråkar, hetsar, kräks.

-Ser lite tv. Ska bara äta några chips, slutar i hets nr två. Kräks.

-23-00 Sovdags, är det nu?

Kommentarer:
Postat av: Anonym

måste bara fråga, är det du på headern?

2008-10-30 @ 23:40:23
Postat av: Elia

Ja det är jag.. innan jag färgade håret, but still me.

Postat av: Anonym

Av det lilla som man ser av dig, så tycker jag att du är jättefin!

Vet du hur mycket jag skulle ge för att se ut sådär,,,

2008-11-01 @ 10:59:52
URL: http://gonnabeanonymous.blogg.se/
Postat av: Elia

Tack.. jättegulligt, men som ni vet så sitter allt i huvudet :(

2008-11-03 @ 00:19:28
URL: http://elia.blogg.se/
Postat av: Anonym

men gud du är så vacker, synd att du inte inser det :/

2008-11-03 @ 14:04:58

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits